poniedziałek, 27 kwietnia 2020

Szybki update co się dzieje

Siemanko. Nic nie publikowałem tu przez jakiś miesiąc, ale to nie oznacza, że nic nie robiłem.

Pierwsza rzecz, o jakiej chciałbym powiedzieć, to to, że aby powiększyć zasięgi bloga postanowiłem stworzyć stronkę na Facebooku, gdzie będą się pojawiały zapowiedzi nowych wpisów. Link o tu:
https://www.facebook.com/Mobilkownia/



Drugą rzeczą jest to, że rozpocząłem pisanie poradnika, dotyczącego modowania Sony Ericssonów. Postaram się aby poradnik był jak najbardziej aktualny i posiadał działające linki do wszystkich potrzebnych programów.

Trzecia rzecz, to niedawno zaczęty proces zbierania softu, łatek i wszystkiego co związanego z telefonami na moim koncie na chomikuj.pl. Chciałbym aby znalazły się tam wszystkie, nieco zapomniane już pliki, które utracone zablokowały by już na zawsze drogę do modyfikacji telefonów, albo mocno ją utrudniły. Wszystkie moje zbiory znajdziecie o tu: http://chomikuj.pl/Zbieracz2000/.

No i na koniec, łapcie screena z mojego stuningowanego W880, o którym opowiem wam wkrótce nieco więcej ;D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz